mandag 6. juni 2011

dåpskort

Igår ble yngste barnet til en venninne døpt.
så jeg lagde ett lite kort til henne.
dette kortet likte jeg veldig godt å holde på med,
rett og slett fordi nå hadde jeg en annledning å kort til.
vanligvis lager jeg kort bare i vildensky :)

her har jeg tegnet av et magnolia dåpsstempel fra data'n
Gratulerer stempelet var noe jeg kjøpte i løsvekt (kostet 5kr hehe)
men vet ikke hvem som produsererte det.
mønster arket er fra ett A4 ark, vet ikke produsenten av det ,
men det er kjøpt på bikuben
spelbinders, bling og blomster

 selvfølgelig måtte jeg glemme noe i alt stresset den dagen
så når jeg skulle levere kortet kom jeg på at jeg hadd
glemt å skrive hvem det var fra og til, hehe.
så måtte låne penn av dåpsbarnets mor :)
men det er sånn jeg er hehe."små" glemsk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar