lørdag 15. februar 2014

To (nesten) helt like :)

Ja her går det unna dere, å dessverre ikke med kort. I februar/mars har jeg 8kort jeg "må" ha og så er det ei som jeg har tenkt leeeeeenge på at jeg vil gi en ekstra tanke. Men tiden flyr så urolig fort. Så jeg rekker jo ikje halvparten av de tingene jeg skulle ønske jeg hadde rukket. Selv forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke rekker/orker gjøre alt jeg vil men andre er flinke å minner meg på det:) jeg har tre super herlige barn, men som dessverre har mye plager, og alle forskjellige ting så nå har det vært mye sykehus og legebesøk, det er mye fremover også. Jeg er i fulltidsjobb og tar skole noen kvelder. Jeg har støv på hjernen så hjemme er alltid noe som må ryddes, blir aldri ferdig. (kanskje ikke rart med tre små;) )

Men når skal man sette seg ned med det som er morro? 
Joda,  igår fikk jeg satt meg ned:) gubben gikk ut for å skru bil så da innvilget jeg meg en pause fra alt:)

Resultatet ble to (nesten) like kort. 
Jeg har lenge tenkt at jeg kan prøve å gjøre det litt enklere ved å bare ha 1side på kortet. Så da ble det 2sånne. :)  Veldig grei måte å bruke opp resteark på:)



1 kommentar: