torsdag 19. juli 2012

kort til kjøkkengjengen

Før jeg falt og fikk brudd i albuen hadde jeg begynt på sommerhilsen/gave
til de jeg jobber mest med på jobben. Men tok armen da jeg var kommet halveis.
så resten får få sen sommer/høst hilsen, beklager Sun, Markus og David.
Jeg begynte permisjonen min på mandag så planen var å gi hilsningene den siste dagen min.
men de fikk de for 2 uker siden, da jeg var innom en tur før jeg skulle på bruddkontroll.

hadde ett kort til hele kjøkkenet:
får desverre ikke snudd dette bildet, vet ikke hvorfor.
for har fått snudd på resten...
men kommer flere bilder under:)
mener arket er fra majadesign (tror jeg)
stempelet er magnolia

synes stempelet passet sååå godt til annledningen.:)

 



god sommer til alle på jobben, og spesielt til kjøkkengjengen!

sommerhilsningene/gavene publiserer jeg litt etter hvert,
tar litt tid med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar