mandag 11. april 2011

bok-eske-kort

jeg prate med A.L om brette teknikker å hun viste meg en blogg
hvor det var noen som hadde laget et bokkort.
boken var kjempe fint, men jeg fant jo da ut at dette måtte jeg jo prøve.
så satt å søkte og søkte på nett, for å finne en sånn hvordan lage ... side.
men neeei da, fant tikke det så måtte gå løs på oppgaven uten veiledning.

på tross av at jeg ikke hviste hvordan fremgangsmåten var ble eg ganske fornøyd
jar jo bare drevet med dette en mnds tid da denne ble laget.
jeg ser selv at det er masse jeg kunne gjort bedre
eller anderledes men til at det er min første gang er jeg super fornøyd!

front av boka:                                                                               inni boka:

      

Margen på boka:                                                           bak boka:
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar