mandag 11. april 2011

har vært på mitt første kort kurs

torsdag 31mars var jeg på kurs med to damer fra området der jeg bor.
det var sååå utrolig morro!!!
gikk litt fort for en nybegynner,
men det veide liksom opp med at man så at det man lagde
ble myyyye bedre enn det man har gjort hjemme hittil.

vi lagde to vintage kort.  ett enkelt og et vanskelig med mye detaljer.
begynte selfølgelig med det vanskeligste hehe.
selv om det gikk fort følte jeg at jeg klarte det bra.

dette skal jeg absolutt gjøre igjen!!!!
jeg gledet meg i flere dager til kurset igår og når dagen kom kjente jeg
at det kriblet i magen:) såååååå morro
Første kortet er en "konvolutt med postkort inni"
(kurs holderen hadde hatt ideen om en stabel
med brev og gammelt foto, den på høyre siden er
den som skal sitte inni  så klaffen stikker opp å da er enkelt å dra opp)
.
Kort to er "enkelt" i forhold, men her fikk vi leke oss
med copic tudjene i brun tonener, så enkelt men såååå fint
(synes jeg da hehe)




Da jeg kom hjem igår kveld måtte jeg prøve meg litt selv, hehe,
men ser at sløyfe er en FIN detalj som skulle vært med,
men jeg er nybegynner å lærer stadig






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar